دیدبان

آغاز فعالیت رسمی"رویکرد"

آغاز فعالیت رسمی"رویکرد"

دیدبان: پایگاه تحلیلی٬ تبیینی و خبری رویکرد همزمان با ایام ماه مبارک رجب پس از طی یک دوره کار آزمایشی به طور رسمی فعالیت حرفه‏ ای خود را در عرصه اطلاع رسانی آغاز کرد.

رویکرد از همین ابتدا بنادارد اصول اخلاقی را در کنار استانداردهای حرفه ای قرار دهد و تنها به منظور اعتلای ایران عزیزمان به انتشار اخبار امید بخش بپردازد البته بر ما حرجی نیست اگر گاهی نیز موظفیم به دلیل رسالت کارمان به نقد اتفاقات پیرامونی خویش و انعکاس موضوعاتی بپردازیم که برای مخاطب گزنده است.

انتشار اطلاعات ناقص و مسموم در خصوص رویدادهای مختلف ملی و بین المللی یکی از برنامه های کنونی بنگاه های خبرپراکنی است که در عصر کنونی ـ که به نام عصر اطلاعات نام گذاری شده است ـ شاهد رشد بی رویه آنها هستیم که به فراخور اهدافشان سیاه نمایی‏هایی را نیز در خصوص وضعیت اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و... کشورمان داشته اند از همین رو با توکل به خدا آمده‌‏ایم تا آینده‏ای روشن را برای میهن مان تدوین کنیم.

در جشم انداز فعالیت مان بر آنیم که پل ارتباط مردم و مسئولان باشیم لذا از شما مخاطبان می‏خواهیم با رویکرد هم پیمان شوید و با تذکرات و پیشنهادات خود ما را در رسیدن به افق‏های نو رهنمون سازید.

ما در رویکرد با شعار رسانه امید و آگاهی بر این باوریم که پرسش و دانستن حق همه مخاطبان و شهروندان است لذا خود را ملزم می دانیم با کشف ابعاد تازه وقایع تنها به انتشار خبر بسنده نکرده و تحلیل و نقد مباحث روز را با همراهی کارشناسان زبده در دستور کار خود قرار دهیم. آگاهی بخشی منصفانه و غیرمغرضانه ، پایبندی به قانون اساسی، التزام به رکن مترقی ولایت فقیه، پرهیز از تعصبات حزبی و جناحی و عدم وامداری از افراد خاص در حوزه اقتصاد٬فرهنگ وسیاست از مهم ترین مواضع مورد توجه در این پایگاه تحلیلی- خبری است.

منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟